Direktesending på TV

Har du forsøkt å sende LIVE fra mobilen til Facebook eller YouTube?

Da har du nok kjent på hvor mye innsats det krever for å holde på seerne og ikke minst vite hva du skal si – i lengden. En god direktesending krever en god plan og ikke minst en haug med backup strategi. Vi har lang erfaring med direktesendinger i alle størrelser både for sosiale medier og lineær tv.

TEKSTEN FORTSETTER UNDER VIDEOKLIPPET

Fra regirommet under Nordiske Mediedager.

Skal du f.eks. arrangere en konferanse som skal sendes direkte i dine sosiale kanaler kan det være at lokalpressen finner temaet såpass interessant at de også ønsker å sende den parallelt. Vår TV løsning fikser det. Vi benytter oss av et format som fungerer i alle sosiale kanaler, men også på TV2 Nyhetskanalen, NRK osv.

Videre sitter vi på løsninger som simultant pusher aktuelle temaer fra en konferanse ut i sosiale kaneler som Twitter m.m. og henviser til et spesifikt punkt i sendingen. Sånt blir det seere av!

Inkluder oss tidlig i planleggingsfasen så skal vi bistå dere med en profesjonell direktesending.

Under ser du et klipp (oppsummering) fra en direktesending vi gjorde for L’Oréal: